Látogatottság

Feedek
Megosztás

Hétvége Bogácson

Páran megbeszéltük,hogy eltűnünk egy hosszú hétvégére.Mindenki hozza a párját,és lemegyünk Bogácsra pihenni pár napot.Végül hatan mentünk.Lefoglaltunk egy házat,és másnap reggelre meg is beszéltük,hol találkozunk indulás elött.Bogács Egertől 15 kilométerre van,horgásztóval,termálfürdővel,és rengeteg borpincével felszerelve.A terv az volt,hogy nappal a csajok döntenek a programról,este viszont mi.

Két autóval mentünk,de az indulásnál derült ki,hogy Levi cimborámnak valami frissen szerzett hölgyismerőse jön velünk,de késni fog,ezért várnunk kell.Addig haverom és a nője elindult,hogy ne várjon két autó,majd lent találkozunk.Kis várakozás (kb.2 óra)után befutott a némber. - Most kívánom leszögezni,hogy imádom a nőket,és minden tiszteletem az ővék,de sajnos erről a példányról a késöbbiekben sem fogok pozitívan mesélni.Minden nőt tisztelek,de vannak olyan helyzetek,mikor már nem tudok uralkodni magamon,és a poénjaimon.Ez is egy ilyen esemény volt. -

Tipikusan az a fajta csaj,akinek jól áll a távolság.Erre szokták mondani,hogy nem szép,de csúnya!És a hangja!Mint akit nyúznak,ráadásul még nyafogott is.Gyors bemutatkozás,és a kötelező udvariassági kör lefutása után,végre elindultunk.A kocsiban ahányszor megszólalt,haraptam a kormányt,mert a gyerekkori barátomat nem kívántam megsérteni.A párom szintén néha a könnyeit nyelte a röhögéstől,de Levi,bár látta min röhögünk,hősiesen próbálta tartani magát.Az út felénél már ő is röhögött,de addigra már kiderült,hogy a lány nem egy IQ warrior,és a röhögésünket a leglaposabb poénnal is tudtuk leplezni.

Megérkeztünk.A másik pár,az első mondatnál átélte azt amit mi a kocsiban,és tudtuk előre,szegény Levi halálra lesz csesztetve a hétvégén.A kipakolás után,a csajok strandolni akartak,de megbeszéltük,hogy elöbb kajálunk valahol.Levi nője,-azt hiszem Ica volt -kijelentette,hogy menjünk olyan helyre ahol van vega kaja,mert ő semmit nem eszik aminek arca van.

Én felajánlottam neki a kertet,mert volt elég fű,bokor,de nem vette a poént.A párom kifejezetten megkért,hogy uralkodjak magamon,és ne cikizzem állandóan,de ez nekem olyan volt,mint bikának a vörös posztó.Levit megkérdeztem,zavarja e a dolog,de röhögve mondta,hogy nem ismerte elötte a csajt,és amint visszaérünk,többé nem is fogja látni.Beállt mellém ő is,és nem kíméltük szegényt.Amint olyat mondott lecsaptunk rá.Vártam mikor kattan be,de láthatólag tetszett neki,vagy-ez a valószínübb - nem értette a dolgot.Azt hitte,mindenkinek bejön,és ezért foglalkozunk vele.Még el is kezdte magát rázni a csapat elött.Elmentünk kajálni,Icának leveleket kértünk,és megbeszéltük,hogy elmegyünk csobbanni a strandra.Átöltöztünk,de amikor Ica megjelent,leesett az állunk.Vinnyogott mindenki.Bikiniben volt,és egy lebernyeget terített magára.A lábai,hogy is fogalmazzak,kissé pihések voltak.Én egy eléggé szőrös pali vagyok,de nekem nincs ilyen szőrös lában.Meg is jegyeztem,milyen csinos kis harisnya,de strandra megyünk,nem szánkózni,tehát vegye le nyugodtan.A párom ekkor óvatosan belém rúgott,hogy ne szemétkedjek,de röhögött ő is rendesen.Ica válasza,kissé meglepő volt.Közölte,hogy ő mindent úgy szeret,ahogyan az természetes valójában van,és közölte Levivel,hogy ez reméli nem zavarja.Most erre mit lehet mondani?Levi hősiesen rávágta,hogy nem nagyon,de majd beszart a röhögéstől.Kiértünk a strandra,pokrócok,törölközők leterítve,majd jött a következő felvonás.Elmentünk pancsolni,de Icuka maradt,őrizte a cuccokat.A vízben még beszéltünk róla,és szegény Levit készítettük fel az éjszakai kalandra:)

Már kezdtem úgy érezni,hogy némelyik poénom túlzó volt,de mikor visszaértünk a helyünkre,és megláttam a szörnyet,rájöttem,hogy alábecsültem a dolgot.Ica hanyatt feküdt,széttett karokkal és lábakkal,és napozott.A hóna alatt két kisebb borotva pamacs figyelgetett.A bugyi viszont nagyobb vadat rejtegetett.Egy komplett borz család élhetett odabent.Valami Ábeli rengeteg volt ott.Ica közölte,hogy akkor most ő megy a vízbe,és elindult a medencék felé.A röhögéstől fetrengve aztán jöttek a poénok is.Jobbnál jobb ötleteket kapott szegény Levi,aki már fejben talán a végakaratát is megfogalmazta,ugyan is amit mi nem tudtunk,a lány estére frenetikus élményeket ígért neki.Na erre még jobban röhögtünk.Ötleteltünk,mi is lehet ez az élmény.Én a cserge,vagy szőttes készítést mondtam,de a haverom szerint,túlélés a dzsungelben címü műsort adják elő.Felajánlottam,hogy a táskámban van egy nagyobb kés,bozótvágóként,még jól jöhet.Levi is röhögött,és megbeszéltük,hogy kötelet köt a bokájára,és ha reggelig nem kerül elő,mentőcsapatot küldünk érte.

Icuka visszaért,és már kezdett lanyhulni a röhögése mindenkinek,mikor képes volt,még az eddigieket is tetézni.Nekiállt rejtvényt fejteni,és megkérdezte mi az?:

-Az orléans.i szűz másik neve,valami ...d'Arc

- A választ direk írom fonetikusan is,mert különben a poén nem érthető-

-Többen rávágtuk,hogy Jeanne- zsán

Erre közölte,hogy hülyék vagyunk,mert a ZSÁN férfi név!

Ekkor én,felemeltem a kezem,és megadtam magam.Nem akartam elhinni,hogy ezt nem megjátsza.Aztán láttam a szemén,hogy teljesen komolyan gondolta.Együtt érzően a barátomra néztem,és mondtam neki hogy nézze a dolog jó oldalát.Neki még azt is megtudja este magyarázni,hogy azért kicsi és puha,hogy ne fájjon!

Ez volt az a pillanat,mikor Levi közölte,hogy este menjünk és járjunk végig minden pincét,mert kegyetlenül beakar rúgni.El is mentünk,de Levinek nem kellett berugnia,mert a lány két pohár bortól,teljesen paff lett,és csak egy lavor kellett az ágya mellé.A hétvége hátralévő részét már nem töltöttük vele,mert reggelre mire felkeltünk,Levi kivitte a buszpályaudvarra Egerbe,és feltette az első pesti buszra.Azt a mai napig nem tudjuk mi történt közöttük,csak az a magyarázatot adta a barátom,hogy meggyőzte a lányt,jobb ha megy.Természetesen azért még kapta a stuffot,és felajánlottuk neki a szomszéd kutyáját estére,már csak az előző nap emléke miatt is.

Utólag végiggondolva iszonyat bunkók voltunk,de az vesse rám az első követ,aki ilyen szituban nem röhögte volna rommá magát!

Egy emlékezetes hétvége

Egy hétvégéről fogok mesélni,ami eléggé "jól" sikeredett.Egy barátommal és annak sógorával kitaláltuk,hogy hétvégére elmegyünk horgászni.Kinéztek valami Isten háta mögötti horgásztavat,és szállást is foglaltak.Elindultunk hát hárman egy autóval.A kocsiban végig legendákat meséltek a tóról.Kapitális pontyok,rablóhalak tanyáznak arra,fantasztikus borok és pálinkák szülőföldje ahová megyünk.Már alig vártam,hogy megérkezzünk.Mikor oda értünk,leraktam az autót,kipakoltunk a házban amit kibéreltünk.A ház nem volt nagy durranás,de horgászni jöttünk,és aludni tökéletes volt.

Estére terveztük a horgászatot,de miután még csak délután volt,elmentünk megnézni a helyi nevezetességeket.Hamar megtaláltuk a 43-as sz.üzemegységet.Azt gondolom sokan megerősítik,hogy ha ismeretlen vidéken jársz,a legjobb információ gyűjtő hely a kocsma.Ezzel a célzattal be is tértünk a helyi "májkezelő" intézménybe. Mit mondjak,elsőre kicsit durva volt.A pultban ott állt godzilla nősténye,akinek az arca olyan volt mint Louis Armstrong hangja.Közelebb lépve a látvány még érdekesebb lett,mert szegénynek a szemei kicsit kiszorultak a perifériára,és az arcbőre olyan sima volt,hogy almát lehetett volna rajta reszelni.Én már akkor vinnyogtam a röhögéstől,de a többiek mondták,maradjunk,mert ilyen helyen sűrűn nem voltunk még.Rendeltünk páleszt,és három sört,amit a pultnál meg is ittunk.Körbenéztünk a kocsmában ,és elég érdekes arcokat láttunk.Kerestem egy üres asztalt,leültem,a többiek hoztak még pálinkát.Ricsi barátom javasolta,hogy igyunk bort,hiszen borvidéken vagyunk.Erre én mondtam neki,hogy maradok a sörnél,mert a mellettünk ülő asztalnál két fazon fröccsözik,és rendesen vizezhetik a bort,mert nem muslincák kőröznek felette,hanem sirályok.

Látták rajtunk,hogy nem helyiek vagyunk és kérdezgetni kezdtek,honnan jöttünk,és miért.Elmondtuk,hogy horgászni jöttünk hétvégére.Egy másik fazon mindjárt el akart látni minket jó tanácsokkal,de olyan orrhangon beszélt,hogy egy szavát sem értettük.Én javasoltam,töltsünk le hozzá feliratot,de kisegített minket valaki és fordított.Persze meghívtuk őket egy kör piára,összetegeződtünk,majd erre is ittunk egyet,majd még egyet,és így tovább.Lassan kezdett leérni nekünk is a cefre,és varázsütésre megszűntek a nyelvi gondok.Akiről azt hittem urdu nyelven beszél,már tisztán érthető lett számomra.Hirtelen mindenki jó barát lett.Befutott még pár helyi arc,és a vége az lett,hogy beseggeltünk,de emberesen.Este tíz körül,már kezdett derengeni,hogy horgászni is kellene.Szólt az egyik szesztestvér,hogy ne nagyon akarjunk kocsival menni,mert a helyi sheriff, ha ilyen állapotban meglát ,le is lő minket.Azt javasolta,menjünk gyalog,ha már annyira horgászni akarunk.Átvágunk a szántóföldön,és negyed óra alatt a tónál vagyunk.Ittunk még egy utolsót,fizettünk és indulni akartunk.Eléggé gömbölyű lett mindhármunk cipője,és faltól-falig közlekedtünk,ezért egy helybéli felajánlotta,hogy elkísér minket a házunkig.Haza is támogatott minket.Összeszedtük a cuccainkat,botokat,hálózsákot,stb.,és az emberünk még útirányba is állított minket.Pár házzal odébb már a szántóföld kezdődött.Odakísért minket és azt mondta,csak egyenesen előre,és ott a tó.

Felvettük a fejlámpákat és elindultunk.Botorkáltunk egy ideje korom sötétben,de sűsűn meg kellett állni,mert vagy egy kis rókakoma figyelt ki,vagy kígyókönnyeztetés volt.Ricsi sógora, sokkal jobban bírta mint mi,előre ment.Pár méterrel lemaradva követtük.Egyszer csak felüvöltött,hogy megjöttünk,maradjunk ott ahol vagyunk,mert Ő már térdig áll a tóban.Visszajött hozzánk,szétnéztünk,lepakoltunk,és a botokat elkezdtük felcsalizni.Szépen elhelyezkedtünk,bedobtuk a botokat,a fenekezőkre felkerült a kapásjelző.Én még szórakoztam egy kicsit,mert úszóztam,és az úszóm,állandóan eldőlt.Részegen eléggé nehéz beállítani az eresztéket,ezért pár próbálkozás után feladtam,mondván,ha viszi a hal úgyis eltűnik.

Leültünk a botok mellé,ittunk még egy sört,és vártuk a nagy kapást.Nem kellett sok idő,és elaludtunk mindhárman.Már javában sütött a nap,mikor arra ébredtem,hogy egy bazi nagy kerék van a fejemtől pár méterre,valami nagyon zörög,és kiabál valaki.Felnéztem,és egy traktoros fetrengve a röhögéstől kérdezte,hogy

-"mi a f@szt csináltok ti itt?"-

Én mondtam,hogy horgászunk.Erre a tag csak azt kérdezte,még jobban röhögve,hogy-"ITT?"

Mire felültem a többiek is fent voltak.Mikor megláttam,hol vagyunk,már én is röhögtem.A szántóföld közepén volt egy hatalmas pocsolya,és mi annak a szélén ültünk bedobott botokkal.Az történt ugyan is,hogy érkezésünk elött rengeteg eső esett,és hatalmas víztömeg állt a szántóföld közepén.Mi este,részegen,sötétben indultunk,és az egyenes helyett,inkább cikk-cakkban közlekedtünk.Igy keveredtünk a "tóhoz". A valódi tó kb. 300 méterrel odébb kezdődött.Természetesen a horgászkalandunknak híre ment,és mire visszaértünk a faluba,már mindenki tudott róla.Nem is nagyon akartunk utánna horgászni,hanem egy kiadós ebéd után inkább visszamentünk a kocsmába kezelni a másnaposságot.

Kutyaharapást szőrével,ahogy szokták mondani.A horgász hétvége így ért véget.